sâmbătă, 30 aprilie 2016

Produse preferate la preturi accesibile / Drugstore favorites

Salutare tuturor,

Azi m-am decis să vă vorbesc despre produsele mele preferate pe care le puteți găsi cu ușurință în secțiunea de beauty a supermarketurilor, dar și pe diverse site-uri de specialitate!
Produsele pe care  am ales să vi le prezint fac parte din categoria produselor preferate, pe care aleg să le recumpăr de fiecare dată când se termină și, cel mai important, prețul lor este foarte accesibil! Evident, pe piață sunt și alte produse care îmi plac, dar acestea sunt cele pe care le folosesc aproape zi de zi!
Ca de obicei, încep cu videoclipul, în care puteți urmări descrierea făcută fiecărui produs în parte, după care am să listez produsele cu linkuri unde puteți să vedeți mai în amănunt fiecare produs menționat!


Primul produs menționat este balsamul pentru buze de la Carmex! Se poate găsi în farmacii, prețul variază între 8 și 10 lei! Mie îmi face foarte bine, îmi vindecă buzele crăpate și uscate!

Un alt produs pe care îl ador este rujul de la Bourjois - Rouge edition velvet! Îmi place foarte mult de aceea mi l-am achiziționat în mai multe nuanțe: nr 02 - Frambourjoise , nr 07 - Nude-ist, nr 12 Beau Brun! Este rezistent, cu un finish mat și durează aproapte toată ziua pe buze!
Tot în această categorie de produse intră și rujurile Loreal, care vin într-o multitudine de nuanțe și texturi! Mie îmi place în mod deosebit nuanța nr. 640 - un nude-rose perfect pentru buzele mele, dar și nr. 228, un corai perfect pentru vara!

Un fond de ten cu care mă împac foarte bine este cel de la Rimmel London - Wake me up. Îmi place textura sa ușor hidratantă, iar gradul de acoperire este spre mediu! Îl folosesc în zilele când tenul meu se simte ușor uscat și lipsit de strălucire!
Pentru că de cele mai multe ori folosesc o pudră pentru a fixa fondul de ten, una dintre pudrele la care apelez în mod constant este Match Perfection de la Rimmel London. Este o pudră liberă, transparentă și care își face foarte bine treaba!

Despre mascara pot afirma cu certitudine că preferatele mele sunt cele de la Maybelline și Max Factor! De obicei au pensule foarte bune, care separă frumos genele și nu le încarcă cu prea mult produs!

Din categoria drugstore, având în vedere prețul, fac parte și produsele de la Sleek! Am două palete Sleek Au Naturel  și Sleek Sunset Palette! Sunt niște farduri extraordinar de bune și persistente, cremoase și destul de pigmentate! În curând o să filmez un video și am să vă spun acolo mai multe!

Pentru aplicarea make-up-ului mă folosesc de câteva pensule și, de cele mai multe ori, apelez la cele de la Real Techniques și Eco Tools! În video am vorbit despre R.T. Setting brush, R.T. Multi task brush și pensula de la Eco Tools Deluxe Fan Brush !

Cam acestea sunt produsele mele favorite, iar la ele apelez de cele mai multe ori! Sunt curioasă dacă și voi le utilizați sau dacă aveți alte preferințe puteți să-mi lăsați în secțiunea de comentarii impresiile voastre!

V-am pupat!













Disclaimer: Imaginile și textele de pe blog îmi aparțin. Înainte de a folosi vreun text sau vreo fotografie trebuie să-mi cereți acordul scris. Nu sunt plătită de către societățile sau brandurile menționate pentru a scrie despre ele. Punctele de vedere sunt strict personale și nu sunt afiliată acestor companii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu