miercuri, 13 aprilie 2016

Produse terminate / Empties - I

Salutare tuturor,

      
Azi m-am decis să fac ordine prin produsele de îngrijire pe care le folosesc și am constatat că multe sunt deja terminate!
Am adunat câteva produse de îngrijire și make up, așa că m-am decis să scriu pentru fiecare impresiile mele!


Am să încep cu produsele pentru îngrijirea corporală!

În primul rând, gelul de duș Nivea Creme Soft; ador acest produs, îl cumpăr de fiecare dată când mi se termină (oscilez între cel din fotografie și variantele Creme Care și Creme Smooth), îmi lasă pielea fină și hidratată, iar mirosul este unul plăcut și subtil! Cum este nelipsit de la duș pentru că îl folosesc aproape zilnic, aleg să cumpăr varianta de 750 ml!

Un alt gel de duș terminat de curând este cel de la Fa - vitamin & power. Mi-a plăcut foarte mult mirosul de pepene galben. Este un gel de dus bun, dar nu pot spune că mi-a lăsat pielea hidratată așa cum mi-aș dori să o am după duș (adică să nu fie nevoie să aplic o cremă prea grasă, care intră greu în piele și care să nu-mi permită să mă îmbrac imediat după)!

Pentru îngrijirea părului am folosit șamponul și masca de la Garnier (am avut și uleiul din aceeași gamă, dar a dispărut din baie până să apuc să scriu despre el!). Nu mi-am dat seama cât de mult îmi place această gamă, până când cineva mi-a admirat părul și m-a întrebat ce produse de îngrijire utilizez! Gama cu ulei de argan și camellia este concepută pentru părul uscat și, având părul natural creț, deci din start ceva mai uscat, de multe ori aleg să il coafez, ceea ce poate duce chiar la o uscare excesivă a părului! Șamponul și masca, împreună cu uleiul pentru vârfuri, mi-au lăsat părul hidratat, moale și lucios, ușor de coafat! Cu siguranță am să revin la această gamă, chiar dacă momentan încerc ceva nou!

Și ultimul produs din această categorie este uleiul pentru vârfuri de la Dove! Mi-a plăcut foarte mult, hidratează intens vârfurile uscate și conferă luciu părului! Cu siguranță îl voi recumpăra! Îmi place foarte mult!

Pentru îngrijirea tenului am câteva creme pe care le-am folosit în ultimele luni! Pentru că vremea a fost mai rece tenul meu a avut de suferit! Frigul îl face să fie mai sensibil și ușor deshidratat.


Așa că am apelat la o cremă intens hidratantă, pe care am folosit-o seara! Este vorba de L`oreal Nutri Gold ulei extraordinar! Tenul meu mixt s-a înțeles foarte bine cu această cremă! Nu lasă o pelicula grasă și pătrunde foarte bine în piele!

O altă cremă pe care o ador și o cumpăr mai mereu este Effaclar Duo[+], de la La Roche-Posay. Crema asta face minuni pentru tenul meu! Deși acneea nu îmi dă mari bătăi de cap, crema aceasta îmi lasă un ten perfect. Am folosit-o mereu dimineața, iar după ea mi-am aplicat fondul de ten fără probleme! Dacă aveți mici imperfecțiuni sau un ten acneic vă recomand crema aceasta (la fel și restul produselor din gama Effaclar!)

O altă cremă iubită de mine este cea de la Murad - Balancing Moisturizer! Recunosc că este o cremă mai scumpă, dar își merită fiecare bănut, mai ales dacă aveti ceva probleme cu tenul! Această cremă face parte din gama Pore Reform, iar tenul meu mixt (gras în zona T, normal spre uscat în rest) s-a simțit foarte bine de la ea! Hidratează, are factor SPF 15 (da, folosesc SPF chiar și când este frig), iar porii dilatați s-au diminuat vizibil! Am folosit mai multe produse Murad și vi le recomand!

Pentru zona sensibilă a ochilor doar ce am terminat crema de la Cosmetic Plant, cu ulei de argan și aloe. M-am înțeles bine cu ea, deși mă așteptam să facă puțin mai mult! Este o cremă hidratantă cu proprietăți antirid, dar unele linii fine din zona ochilor sunt încă vizibile! Sunt în căutarea unei creme antirid pentru zona ochilor, așa că dacă aveți să-mi recomandați ceva, vă rog să o faceți!

Ultimele produse din această categorie sunt cele două loțiuni! Prima este apa micelară de la Garnier! Cred că este inutil să mai vorbesc despre ea! Toată lumea o știe, mă alătur și eu celor care îndrăgesc acest produs și vi-l recomand! De când a apărut pe piață am renunțat la alte produse asemănătoare și i-am rămas fidelă!
Al doilea produs este loțiunea tonică de la Shiseido, gama Pureness. Este un produs extrem de blând cu tenul, curăță delicat și, foarte important, nu conține alcool! Dacă aveți ocazia, vă recomand să-l încercați!

Sper că nu v-ați  pierdu interesul pentru că am și câteva produse de beauty terminate! Nu sunt multe, pentru că pe acestea de obicei le termin cel mai greu!
Am trei mascara, de la Avon - Luxe, Yves Rocher - Sexy Pulp -  ambele au fost maro, pentru un look mai natural al genelor - și o mini-mascara de la Douglas - Endless Lashes Mini Mascara .
Mi-au plăcut toate trei! Conferă volum genelor, le separă foarte frumos (mai ales cel de la Yves Rocher) și nu încarcă genele cu prea mult produs! Două aplicări sunt suficiente pentru un look natural, de zi!
Următoarele produse sunt pentru buze!
Un creion de la Yves Rocher - Automatic Lip Liner no 71 Bois de rose . O nuanță naturală, un nude - rose perfect, ușor de combinat cu diverse nuanțe de ruj! Îmi place că este retractabil și nu mi-am mai făcut griji să-l ascut, având în vedere că l-am purtat mai mereu în geantă!
Al doilea produs - și ultimul - este un ruj lichid de la Sephora - Rouge InfusionAm avut o versiune mini, în nuanța Peony, care m-a ținut foarte mult! Persistă pe buze, culoarea este una naturală, ce merge folosită și la machiajul de zi cât și la cel de seară! Este un produs pe care clar am să-l reachiziționez, mai ales că au și o gamă variată de nuanțe!

Cam acestea sunt produsele pe care le-am folosit în ultima vreme! Majoritatea mi-au plăcut și o să mă întorc la ele! Voi ce produse ați terminat recent și ce recomandați? Sunt curioasă să știu și părerile voastre!

V-am pupat!







Disclaimer: Imaginile și textele de pe blog îmi aparțin. Înainte de a folosi vreun text sau vreo fotografie trebuie să-mi cereți acordul scris. Nu sunt plătită de către societățile sau brandurile menționate pentru a scrie despre ele. Punctele de vedere sunt strict personale și nu sunt afiliată acestor companii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu