sâmbătă, 23 aprilie 2016

Ritualul de îngrijire zilnică a tenului

Salutare tuturor,





Azi m-am gândit să vă vorbesc despre rutina mea zilnică de îngrijire a tenului! Deși am un ten mixt (gras în zona T și normal spre uscat - în special în sezonul mai rece - în rest) am nevoie de produse care să-mi hidrateze pielea feței în profunzime, dar și de produse care să-mi confere un aspect mat!
Pe lângă toate acestea, folosesc diverse creme sau măști pentru anumite probleme ce apar ocazional!
Și ca să îmi fie mai usor am ales să filmez un video în care să vă povestesc despre fiecare produs în parte!






În videoclip v-am vorbit atât despre produsele pe care le utilizez dimineața, cât și despre cele pe care le utilizez seara!
Produsele menționate, pe care le utilizez dimineața sunt:

Pentru seară aleg o altfel de îngrijire și folosesc produse care să-mi hidrateze intens tenul și care să aibă și un efect antirid!
Produsele menționate sunt:
- Cremă antirid cu 30 de uleiuri prețioase de la Yves Rocher (da, am crema de zi, dar eu o utilizez seara)

Ocazional aplic și produse care să-mi vindece diversele probleme care apar uneori! Petele pigmentare sau coșurile îmi dau din când în când bătăi de cap!
Produsele pe care eu le-am ales pentru a scăpa de aceste neplăceri ale tenului sunt:
- Gel demachiant cu efect de încălzire de la Sephora (deși se poate utiliza zilnic, eu îl folosesc ocazional, doar când simt că am porii extrem de încărcați)

Cam acestea sunt produsele pe care le folosesc în prezent! Sunt mulțumită de aceste combinații de produse, pielea mea arată destul de bine și cel mai important, nu am reacții alergice sau iritații din cauza lor!

Sunt curioasă care este ritualul vostru zilnic, ce produse folosiți și dacă din cele prezentate de mine v-a stârnit vreunul curiozitatea! Așa că îmi puteți lăsa mesajele voastre în secțiunea de comentarii!
Acestea fiind spuse, v-am pupat!









Disclaimer: Imaginile și textele de pe blog îmi aparțin. Înainte de a folosi vreun text sau vreo fotografie trebuie să-mi cereți acordul scris. Nu sunt plătită de către societățile sau brandurile menționate pentru a scrie despre ele. Punctele de vedere sunt strict personale și nu sunt afiliată acestor companii.











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu