sâmbătă, 4 iunie 2016

Favoritele primaverii

Salutare tuturor,


Suntem deja în primul weekend de vară și m-am gândit că este momentul potrivit să vă spun care sunt produsele de make-up, și nu numai, care mi-au plăcut în mod deosebit în această primăvară!
O parte dintre ele sunt produse noi, pe care nu le-am mai utilizat în trecut, iar pe altele le-am redescoperit cumva!
Acestea fiind spuse vă invit să vedeți videoclipul:


Produsele menționate sunt:
- Eșarfă Zara care m-a apărat de vânt și mi-a ținut cald în zilele capricioase de primăvară.
Laptele de corp de la Nivea mi-a hidratat foarte bine pielea, nu lasă urme grase pe corp și are un parfum plăcut și discret.
-  Balsamul spray Schauma Cream & Oil este perfect atunci când vreau să-mi revitalizez buclele, dar poate fi utilizat și pe părul ud! Și îmi place pentru că are și un miros plăcut, care persistă.
- Pentru unghii am tot folosit un base coat de la Avon care protejează și întărește unghiile. L-am folosit toată primăvara și pot spune că unghiile mele sunt mai rezistente și nu se mai rup asa ușor!
- Top coat-ul pe care l-am folosit este de la OPI și am rămas plăcut impresionată când am văzut că prelungește durata ojei pe unghii! Deși este un produs ceva mai scump, își merită banii pentru că face chiar o treabă bună!
- V-am mai spus că am pe ten câteva pete pigmentare, care sunt destul de inestetice și vizibile, iar în momentul în care am decis că este cazul să iau măsuri m-am oprit asupra cremei pentru albirea tenului de la Cosmetic Plant. Și chiar a făcut o treabă bună această cremă! Petele au început ușor, ușor să dispară; nu am obținut rezultate imediate pentru că ele sunt vechi, dar după ce am folosit crema aceasta 3 luni, dimineața și/sau seara, se observă efectul pozitiv pe care l-a avut crema asupra petelor! Recomand!
- Rujurile Sleek - Matte Me sunt pur și simplu incredibile! Rezistența lor este chiar wow! Îmi plac foarte mult, sunt rezistente la transfer (după cum ați văzut și în video) și au nuanțe foarte frumoase! Vă recomand să încercați acest produs!
- Rujul de la Loreal - Color Riche Matte în nuanța nr. 604 este nude-ul perfect pentru buzele mele! Ador formula și culoarea acestui ruj!
- Printre preferate sunt și rujurile de la Avon - True color perfectly matte, pentru că au o formulă bună, culori frumoase, pentru sunt mate și cremoase în același timp! Eu am două nuanțe, Adoring Love - un roz intens și Marveous Mocha - un beige nude!
- Am tot folosit în această primăvară fondul de ten de la Clarins - Ever Matte și a intrat pe lista preferatelor pentru că mi-a plăcut mult formula sa! Este un fond de ten matifiant, care rezistă foarte bine și mi-a plăcut că are și SPF 15, potrivit pentru primăvară.
- Deși nu l-am folosit toată primăvara, m-am îndrăgostit de concelear-ul de la Maybelline - Instant Age Rewind. Se aplică ușor și are o textură bună, este rezistent și are o putere de acoperire destul de mare! Trebuie să-l încercați!
- Iar despre Beauty Blender ce pot să spun?! Îmi place foarte mult să-mi aplic make-up cu el pentru că se aplică mai ușor decât cu alte ustensile, se aplică uniform și rezistă mult mai bine machiajul decât în mod obișnuit!

Cam acestea sunt preferatele mele și vreau să-mi spuneți în zona de comentarii care sunt produsele voastre preferate din primăvara ce a trecut!
V-am pupat!


Disclaimer: Imaginile și textele de pe blog îmi aparțin. Înainte de a folosi vreun text sau vreo fotografie trebuie să-mi cereți acordul scris. Nu sunt plătită de către societățile sau brandurile menționate pentru a scrie despre ele. Punctele de vedere sunt strict personale și nu sunt afiliată acestor companii.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu