sâmbătă, 9 iulie 2016

Ghidul fondurilor de ten

Salutare tuturor,


Azi m-am gândit să vă vorbesc despre fondurile de ten! De-a lungul timpului am tot testat diverse fonduri de ten, unele mi-au plăcut mai mult, altele mai puțin și nu toate au fost potrivite pentru tipul meu de ten!

Vă las să urmăriți videoclipul, apoi veți găsi lista cu produsele menționate:


Primul fond de ten menționat este de la Make Up Forever - HD foundation este un fond de ten potrivit persoanelor cu tenul normal spre uscat. Este un produs pe bază de apă, este fluid, iar puterea sa de acoperire este medie cu un finish natural.

Unul fond de ten pe care eu îl tot recumpăr, pentru că îmi place foarte mult este cel de la Rimmel London - Wake me up foundation. Este recomandat pentru toate tipurile de ten, dar cel mai bine funcționează pentru persoanele cu tenul mixt, normal sau uscat. Este un produs pe bază de apă, are o textură fluidă, acoperire medie și un finish radios.

Un alt fond de ten potrivit pentru persoanele cu tenul mixt, normal sau uscat este cel de la Vichy - Teint Ideal. Este un produs pe bază de apă, are o textură fluidă, acoperire medie și finish natural, satinat.

Fondul de ten de la Shiseido - Sheer and perfect foundation este perfect pentru persoanele cu tenul uscat, normal și mai puțin pentru alte tipuri de ten. Puterea sa de acoperire este destul de mică, este fluid, iar finishul său este unul natural.

Un fond de ten foarte bun este cel de la Too Faced - Born this way. Are o textură fluidă, o acoperire bună și se potrivește pentru tenul uscat, normal, dar și pentru tenul mixt!

Un bb cream foarte bun pentru persoanele cu tenul mixt spre gras este Normaderm BB Clear de la Vichy. Deși nu are putere de acoperire, uniformizează nuanța tenului și conferă un aspect plăcut.

Dacă aveți tenul mixt spre gras trebuie să încercați fondul de ten de la Clarins - Ever Matte. Este un fond de ten pe bază de silicon, are un aspect final natural - mat, rezistă foarte bine și nu se așează urât în zona porilor.

Fondul de ten de la Estee Lauder - Double wear este produsul perfect pentru persoanele cu tenul mixt, gras sau foarte gras.  Are o putere mare de acoperire, un finish mat și este foarte rezistent. Pentru utilizare zilnică puteți încerca și Double wear light.

Un înlocuitor al produsului mai sus amintit ar fi fondul de ten de la Rimmel - Lasting Finish 25 h. Are o putere de acoperire mare, un aspect mat și este un produs pe bază de apă și silicon.

Tot pentru tenul mixt și gras foarte bune sunt și fondurile de ten de la Givenchy - Eclat Matissime și de la Boots No7 - Beautifully matte pe care îl găsiți în farmaciile SensiBlu.

Un fond de ten potrivit pentru persoanele cu tenul gras cu tendință acneică este cel de la Vichy - Dermablend 3D correction.

Și tot pentru persoanele cu tenul gras ar fi potrivit și fondul de ten sub formă de pudră, cum este cel de la Bare Minerals - Matte Foundation.

Cam acestea sunt produsele pe care eu le-am folosit și impresiile mele despre ele. Deși de multe ori în descrierea producătorului produsul este targetat pentru un anumit tip de ten sau pentru toate tipurile de ten, după utilizarea lor am realizat cum stă treaba cu aceste produse.
Cel mai bine este să testăm produsele înainte și să ne informăm din cât mai multe surse.
În general dacă aveți un ten foarte uscat este recomandabil să folosiți produse pe bază de apă sau ulei, iar dacă aveți un ten gras să căutați produse pe bază de silicon.

Aș vrea în zona de comentarii să-mi spuneți ce produse folosiți, dacă dintre cele amintite de mine ați
încercat ceva și ce impresie v-a lăsat!
V-am pupat!

Disclaimer: Imaginile și textele de pe blog îmi aparțin. Înainte de a folosi vreun text sau vreo fotografie trebuie să-mi cereți acordul scris. Nu sunt plătită de către societățile sau brandurile menționate pentru a scrie despre ele. Punctele de vedere sunt strict personale și nu sunt afiliată acestor companii.

 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu