marți, 16 august 2016

Sales Haul & Try on

Salutare tuturor,


Sezonul reducerilor este în toi și m-am gândit să vă arăt ce mi-am cumpărat eu în această perioadă a reducerilor! Deși unele haine sau accesorii le-ați mai văzut prin clipurile mele, pe foarte multe dintre ele nu le-am purtat, așa că dacă sunteți curioase, urmăriți videoclipul de mai jos!
După videoclip veți găsi și lista produselor menționate!

De la H&M mi-am cumpărat o pereche de botine și o pereche de sandale! Din păcate sandalele nu mai sunt disponibile, dar dacă dați click AICI veți găsi o listă cu produse asemănătoare!


Mi-am cumpărat o pereche de cercei, de la Zara! Ei vin pe argintiu sau verde cu auriu. Mie mi-au plăcut mai mult cei cu verde, așa că mi i-am cumpărat!

Pentru că am fost câteva zile la plajă mi-am cumpărat și o geantă de plajă, mai exact aceasta de la Zara!

Am încă o geantă, din piele întoarsă, cu detalii foarte drăguțe! Nu este o geantă foarte încăpătoare, dar spațiul este suficient pentru strictul necesar!

De la Mango mi-am cumpărat o bluză cu un imprimeu drăguț, zic eu! Este foarte vaporoasă și ușor de purtat! Nu am găsit pe site articolul cumpărat, dar codul de referință al produsului este: 6109 7031 .

Tot de la Zara mi-am luat o bluză albă, cu o broderie interesantă pe mâneci și pe piept. La gât și la mânecă are niste detalii foarte drăguțe!

Îmi plac mult eșarfele, așa că nu se putea fără! Am două, una cu un imprimeu floral, iar cea de-a doua  este o eșarfă mai groasă, destul de mare, cu un imprimeu tribal!

Mi-am luat și un caftan pentru că îmi doream o astfel de piesă în garderoba mea! Este foarte utilă la plajă o astfel de piesă!

Blugii sunt nelipsiți din tinutele mele și m-am bucurat pentru că am găsit o pereche de blugi drepți, cu o talie potrivită!

Îmi plac mult tricourile cu mesaje haioase, așa că am pus repede mâna pe acest hanorac haios!

Îmi plac pulovere pentru că sunt foarte călduroase și ușor de purtat și asortat! Așa că mi-am luat unul bej, cu mâneca ușor căzută și unul negru, în colțuri!

Tot de la Zara mi-am cumpărat și o jachetă neagră, ceva mai elegantă, cu mâneca trei sferturi și ușor în formă de clopot.

Rămân tot în zona mai elegantă, pentru că am și o rochie neagră, dintr-un voal semi-transparent, cu un imprimeu discret, floral!

Pentru zilele călduroase de vară mi-am luat două rochii, una albastră cu un imprimeu floral foarte frumos și o rochie lungă, cu spatele gol, dintr-un voal foarte răcoros!

Și evident, o pălărie din paie, care să mă protejeze de soare în zilele toride!

Cam acestea sunt produsele pe care eu mi le-am cumpărat! Vreau în zona de comentarii să-mi spuneți voi ce v-ați achiziționat în această perioadă, dacă sunteți încântate de promoțiile care sunt prin magazine și care sunt magazinele voastre preferate!
V-am pupat!


Disclaimer: Imaginile și textele de pe blog îmi aparțin. Înainte de a folosi vreun text sau vreo fotografie trebuie să-mi cereți acordul scris. Nu sunt plătită de către societățile sau brandurile menționate pentru a scrie despre ele. Punctele de vedere sunt strict personale și nu sunt afiliată acestor companii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu