sâmbătă, 14 mai 2016

Make-up haul - Sephora, Maybelline, Rimmel, Sleek, etc.

Salutare tuturor,


Am mai multe pasiuni, iar make-up este una dintre ele! Și o să vă dați seama cu ușurință dacă o să vizionați noul meu video! Asta pentru că mi-am achiziționat, ca de obicei, mai multe decât aș fi avut nevoie! Dar îmi place să descopăr și să testez produse noi!
Și da, în acest haul, am destule produse care sunt relativ noi pe piața românească, iar în curând o să fac și un video cu primele mele impresii despre ele!

Acestea fiind spuse vă las să urmăriți videoclipul, iar apoi am să vă las link-uri către aceste produse, pentru a vedea care sunt prețurile!


Primele produse pe care vi le-am arătat în video sunt cele comandate de la The Make-up Shop România ! Ca o mică paranteză, vreau să vă spun că nu sunt la prima comandă pe acest site, iar de fiecare dată am primit comanda foarte rapid, produsele nu au ajuns deteriorate sau sparte și sunt deschiși la comunicare și receptivi la nevoile clienților! Iar culorile care sunt prezentate pe site corespund cu realitatea, ceea ce mi se pare foarte important!
Primul produs prezentat a fost rujul lichid Matte Me de la Sleek, în nuanțele Shabby Chic și Bittersweet! După ce am terminat de filmat mi-am aplicat nuanța Bittersweet și pot spune că sunt încântată de el! Dar mai multe, în curând!
De la NYX m-am decis să încerc creioanele de ochi Jumbo Eye Pencil și mi-am ales nuanța 619 - Rust. Tot ce vă pot spune este că abia aștept să îl folosesc!

Tot de la Sleek mi-am luat o pudră pentru setare make-up-ului, Sleek Professional Finishing Powder și două palete cu farduri, All night long și A new day. Ador paletele Sleek, după cum v-am povestit și aici --> http://chicinquest.blogspot.ro/2016/04/produse-preferate-la-preturi-accesibile.html.

Am trecut pe la boutique-ul Maybelline din Băneasă Shopping City pentru că acolo se găsesc, în exclusivitate, două produse pe care mi le doream foarte mult! Mai exact corectorul Instant Age Rewind și primer-ul Baby Skin Pore Eraser.
Tot de la Maybelline mi-am luat noua paletă de farduri, The Blushed Nudes, mascara The Falsies Volume Express și gelul pentru definirea sprâncenelor, Brow Drama, în nuanța medium brown!
Exceptând corectorul și primer-ul, restul produselor le puteți găsi la raionul de cosmetice din mai toate hipermarketurile, online dar și în unele parfumerii!

Și dacă tot am amintit de hipermarketuri și de raioanele lor de frumusețe o să vă spun și ce produse mi-am luat de aici.
Încep cu fondul de ten de la Rimmel London , care este preferatul meu și v-am vorbit despre el și în Drugstore Favourites , Wake me up în nuanța 100 Ivory. Mi-am luat și pudra Stay Matte în nuanța 01 transparent! Este o pudră compactă cu are un finish mat și își face treaba destul de bine!
Ultimul produs de la Rimmel este un creion de buze, Lasting Finish 1000 Kisses, nuanța 014 - wild clover! Îmi plac aceste creioane, mai am câteva și pot spune că rezistă destul de bine pe buze și prelungesc și rezistența rujului!

Și ultima oprire a fost la Sephora, de unde intenționam să îmi cumpăr fondul de ten de la Too Faced - Born this way. Dar pentru că nu aveau nuanța mea pe stoc am ales, cu ajutorul unui consultant de beauty, un produs de la Shiseido, mai exact fondul de ten Sheer and Perfect Foundation.


V-am spus și în video că unele produse Sleek se găsesc și la Sephora, așa că mi-am luat paleta pentru față Face Form Light. Conține o pudră bronzantă, un fard pentru obraji și o pudră iluminatoare și îmi  place pentru că este compactă și o pot lua cu ușurință în vacanțe!
Și nu se putea să plec fără ultra-cunoscutul Beauty Blender; deși nu sunt convinsă 100% de eficacitatea acestui produs am zis totuși să îl încerc pentru că, recunosc, sunt foarte curioasă! Iar despre experiența mea cu acest burețel o să vă povestesc în viitor, după ce o să-l testez temeinic!
Aveam nevoie de un parfum și nu mi-a fost greu să aleg, asta pentru că, deși uneori mai folosesc și alte parfumuri, am doar trei preferate și mereu revin ele! De data aceasta am ales Zen, de la Shiseido. Îmi este greu să descriu mirosul, dar dacă sunteți curioase îl puteți testa la Sephora!

Cam acestea sunt produsele de make-up pe care mi le-am achiziționat în ultima vreme! Sunt foarte încântată de ele și abia aștept să le utilizez!
Voi ce v-ați achiziționat recent? Printre produsele pe care eu le-am menționat aveți vreun preferat sau intenționați să vă cumpărați ceva? Aș vrea să îmi spuneți în secțiunea de comentarii impresiile voastre!

V-am pupat!






Disclaimer: Imaginile și textele de pe blog îmi aparțin. Înainte de a folosi vreun text sau vreo fotografie trebuie să-mi cereți acordul scris. Nu sunt plătită de către societățile sau brandurile menționate pentru a scrie despre ele. Punctele de vedere sunt strict personale și nu sunt afiliată acestor companii.










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu